torstai 3. marraskuuta 2016

Näin

Minä olen nähnyt, kun pallo­kalat täyttyvät ja kohoavat ilmaan ja kun ne poksahtavat ja niiden maksa täyttää pilvet. Minä toivon, että olisin lento­kala ja että osaisin soittaa oboeta samalla tavalla kuin Laura, mutta minä olen kuin kivi­peikko, joka turisee kipeitä hymyjä ja rutisee kävellessään kaupungin katuja matkalla kirjastoon. Minä olen nähnyt, että kaikki se, mitä luulen saduksi, on totta ja tapahtuu joka päivä kolmesti.


PEIKKOMAINOS: Peikon miälestä isälle voi ostaa lahjaksi Sika­farmari-kirjan. Se on hiano kirja, sillä peikko on sanonut, mitä sanoja kirjaan pitää laittaa ja missä järjestyksessä. Saa valita haluaako kirjan painettuna vai sähköisenä.

7 kommenttia:

  1. Minäkin olen nähnyt satujen muuttuvan, mutta en sentään kolmesti. Pitääkin olla tarkempi jatkossa...
    Minäkin tykkäisin soittaa oboeta. Mitä jos aletaisiin harjoitella? Voidaanhan me soittaa omalla tavallamme.

    VastaaPoista
  2. Minä olen nähnyt peikon kirjoittavan hienosti :)

    VastaaPoista
  3. Varmaan hieno kirja! Minäkin tiedän, että satu tulee todeksi!

    VastaaPoista
  4. Isää ei enää ole, mutta Sikafarmari on :D

    VastaaPoista
  5. Avaralla mielellä näkee paljon ja vieläkin enemmän.

    VastaaPoista
  6. Sanoisko, että se todellisuus iskee kolmasti päivässä

    VastaaPoista